Druid - Buildy - Firedruid

 

Fire druid užívá k boji s nepřáteli elemental magii. Konkrétně jsou to ohnivá kouzla, která kouzlí. Na vyšším levelu pak s tímto druidem děláte doslova peklo na zemi ;o) Ovšem, co na pohled vypadá hezky, tak na PvP takový rozruch dělat nemusí…

Skilly

  • Firestorm – 20
  • Molten Boulder – 20
  • Fissure – 20
  • Volcano – 20
  • Armageddon – 20

Do následujících skillů stačí jen jeden bod – zbytek udělá +all skills.

  • Cyclone armor – ochrana proti magic damage (Tak či tak do wind skillů dáte, protože jsou prereq pro armageddon. Když budete bojovat s immune fire a immune physical, tak se hodí.)
  • Oak Sage – zvyšuje životy vás a lidí v partě
  • Summon Grizzly – takový malý tank, který by měl brzdit nepřátele
  • Víno – je na vás jestli si nějaké to víno vyvoláte; na hell ale pořád zdechá, poněvadž má málo životů; tento build s vínem nepočítá (100 fire skilly + 5 prereq pro armageddon + 1 oak sage + 3 prereq pro medvěda + 1 medvěd = 110)

Můj build je zaměřený na maximální damage všech vašich fire kouzel, teoreticky existuje ještě volba, kdy vymaxujete oak sage na úkor některého z fire skillů. Potom byste měli více životů. Poté se hodí nemaxovat armageddon, díky čemuž získáte velký boost pro skillpointy (celkem 20+3). Další možností je, že to dáte tak půl na půl a armageddon budete užívat.

Vlastnosti

  • Strength – dle potřeb stačí tak akorát na vybavení, rozhodně víc jak 100 nedávejte
  • Dexterity – zbytečné sem něco dávat, někteří lidé však doporučují max blok
  • Vitality – všechno sem
  • Energy – na pvp se energy nezvyšuje; vzhledem k tomu, že vaše hlavní zabíjecí kouzla budou mít casting delay (zpoždění mezi jednotlivými sesláními), tak se mana spíše doregeneruje z itemů nebo dopije z potionů

Vybavení

Finální vybavení

  • Zbraně: Crystal Sword socketovaný 6 fire facety (obtížné získat), Heart of the Oak (Ko+Vex+Pul+Thul), Wizardspike, Earth Shifter ( vyžaduje Str:253 za což se odmění +7 To Elemental Skills); pro víc životů a many mějte na switchi Call to Arms (Amn+Ral+Mal+Ist+Ohm)
  • Štíty: Spirit (Tal+Thul+Ort+Amn) nebo Lidless Wall, pokud chcete blokovat tak Stormshield
  • Zbroj: Enigma (Jah+Ith+Ber), Chains of Honor (Dol+Um+Ber+Ist) nebo Skin of the Vipermagi
  • Helma: Ravenlore nebo Harlequin Crest
  • Rukavice: Magefist (FCR) nebo Frostburn (Maximum Mana 40%)
  • Boty: Waterwalk nebo Sandstorm Trek
  • Opasek: Arachnid Mesh
  • Prsteny: Stone of Jordan
  • Amulet: Mara's Kaleidoscope
  • Charmy: doporučuji jakékoliv charmy s +1 Elemental Skills, +all resistances, +life/mana, dokud není Enigma tak i faster run/walk

Mercenary

Asi je nejvhodnější holy freeze (defensive) mercenary z 2.aktu nightmare, protože vám více pomůže s kontrolou davu. Nebo si vezměte might mercenaryho, který bude zase samostatnější a bude schopen zabíjet i sám. Zbraň zvolte dle vaší potřeby, pak už jen klasicky Guardian Angel a Andariel's Visage.

Strategie

Na úplném začátku jako hlavní zabíjecí skill Firestorm. Pomocí Moulten Boulder můžete nepřátele odšprtávat od sebe. Pro velkou účinnost kouzla Fissure musí nepřítel přes oblast s trhlinami projít. Pro opakování účinku ho knockbackněte pomocí Molten Boulderu, nepřítel pak zas půjde za vámi přes Fissury. Sopka je bodové damage s bonusovým rozprsknutím do okolí. Užívejte ji tak (žádný kulečník!!!). To, co prská, je nic proti tomu, co způsobí samostatný kráter. Hodit pod nohy je to nejlepší, co můžete udělat. Armageddon je taková loterie, protože se trefuje náhodně v okruhu je nejlepší ho seslat, vlítnout do davu a zas z něj rychle vypadnout než vás monstra stihnou obklopit. Efektivní je právě na toto teleport z Enigmy. Zásadně nekombinujte Armageddon a Moulten Boulder – koule by vám nepřátele odrazila z dosahu Armageddonu. Obdobně je to s Fissurou, kde se koule používá jen na posunutí nepřítele, který už přes ni přešel, zpět. Firestorm slouží právě na ono zaplácnutí mezery mezi ostatními kouzly se zpožděním.


Autor: Nagaloni